ce-mi dorești tu mie retardă romînie

 

fă mi-ai dat la școală koan-uri cu ideologii  imbecile

m-ai făcut comandant de detașament fără atașament

fă m-ai șters cu dumitru almaș la cur

și m-ai trimis să fac ikebane absurde la monumentul eroilor

să recit mantre de tomozei, păunescu, jebeleanu, vadim și alți poponari

fă m-ai intoxicat cu eminescucreangăslavicicălinescueliade

de-i vomitam în toaletă

scuipîndu-mi plămînii de la carpați

fă mi-ai ursit să copilăresc în comunism

așteptînd părinții să vină de la ședințele de partid

cu jucării sau dulciuri

iar ei  veneau îndoctrinați și nervoși și fără chef de joacă –

plm;

fă romînie sunt sigur că îmi dorești tot binele

dar musai să fiu

patriot xenofobișnuit, creștin răspopit,  incestuos fiu nerisipitor de spermă,

să mă cutremur pe stadioane cînd îți cîntă imnul,

să ies în stradă cînd te califici la mondiale

să intru în extaz privind  la munții tăi despăduriți

sau  la cîmpiile cu mănoase holde de peturi

 

fă duminică mîngîie-ți labiile urnei

înainte să te fută cetățenii raționali, educați, cinstiți

care cred că îndeplinesc nu știu ce task al istoriei

(lasă-mă dracu cu strămoșii tăi bastarzi

muie domnitori psihopați

muie regi sobrii și ipocriți

muie președinți prăpastioși și bețivi)

 

fă te-ai lăsat siluită de comuniști jumătate de secol

și acum vrei democrație? vrei pe redtube? vrei în playboy?

cînd

în bisericile tale se face managementul moaștelor

și genuflexiuni contra cost

iar oamenii se iau la omor pentru că votează diferit?

 

mai bine toarnă o țuică de pufoaică în pocalele tale

furate de la stambul

sau de la bruxelles sau de la haga

îmi ceri să te votez animalic în toate sondajele și exit – pollurile posibile?

fă romînie io-mi doresc cu finalizare și cu viză de state.

să termin pe carpați pe subcarpați și pe stema ta oribilă

să-mi cînte imnul cerșetorii tăi minunați

să fumez țigara de contrabandă de după

ca un cretin iluminat

 

fă arată-ți coaiele

de pe casa poporului

să vadă toți cît de bună ești

 

ce-mi dorești tu mie

retardă romînie?

îmbrăcată-n ie

să urli pe străzi

ce mult te urăsc?

să mă lapidezi

cu pietroiul

moale.

strămoşesc!

image

ECHTUITI VA ROG!

