hocus procust

image

         the magic corner

m am născut în
licuricelile
facerii
lin
măiubesc ținîndu mä cugurastrînsă
de sfîrcul
unui nor
la apus
iubesc substanțele din care sunt creat
carbonhidrogenetc
o slavă a zeițelor
care au explodat
inainte de naşterea mea
imi iubesc brațele si gîtul şi fesele şi
ochii şi degetul mic ăla
urît de la picior
imi iubesc țigara care nu se stinge nici cand visez
imi iubesc creierul cu toate cadourile
delicioase din lume
imi iubesc nasul şi cicatricile şi acneea
care mă fac încă adolescent
imi iubesc stomacul athanor
imi iubesc ficatul de alcoolic furios pe lume
imi iubesc inima şi tensiunea mea de 9 cu 4 in unele dimineți
imi iubesc degetele din care țîşnesc poeme pe care le iubesc cu aatît mai mult cu cît nu mai ințeleg nimic din ele -_^  şi care ar * mai fi &€ şmecheria unui poem  ^_-  imi iubesc pumnul strîngînd penisul erect din care tîşneşte sperma făra sens miraculos    imi iubesc părul care incepe sa albească yinyanghizīndu se imi iubesc tălpile cu care împing în mocirla fundurilor de oceane pentru a mă ridica pe himalai abrupte
imi iubesc stîrvul acesta simpatic care se maimuțăreste cerşind atentie sunt shiva samodiva diavolul detergetul negru
mă iubesc pe mine regizorul spectator
pentru minuntul spectacol pe care mi l ofer
imi iubesc furia de lava cu gust de ecler
imi iubesc ipocrzia născuta din laşitatea de mă iubi
imi iubesc acest poem cald şi primitor precum pactul lui procust marele magician fiu de tîmplar
imi iubesc hona  cu care vînez inorogi printre ieburi violete printre măşti şi foițe de ceapă dansînd dansul etern al ďoiului
acum ar trebui sa inchei cu ceva care sa intoarcă
pe dos tot poemul
dar nu o fac

2 gânduri despre „hocus procust

ECHTUITI VA ROG!

