cronoversații ăutiste pentru metaamețeli dezaprobabilistice = eu veniți să luam cilindric

tigara

 

persoana întîi e un fals, un băț pe care îl ținem în mînă îl mișcăm prin aer, indică obiecte, oameni, locuri.

în vreme ce bățul nu se poate arăta pe sine este nonbăț. dansul său prin aer e dement și oracular pentru neliniștea moleculelor și a coșurilor de gunoi.

 

cineva scrie aeste rînduri, în nicio clipă actual, un proces vomitiv compulsiv precum litaniile albastre ale vulpilor de buze, cele care își măsoară luciul cu ajutorul unei ferestre.

 

scobitorile taie ferăstrău. eu este ferestrăul eu este scobitorile.

 

paraphernanaliza scobește în nisipul rămas în gură în locul limbii. vocea care iese din această gură e mov și miroase a homari. altă voce care iese din altă gură e verde și lovește neputincioasă în retină.

 

eu veniți să luam cilindric.

 

eu coborîseră în pîntecele metrou care în unde nu mai aveam semnal deci oamenii nu mai simțeam nimic.

 

persoana întîia se întinde de la unirii pînă în macaralele cu care se ridică la cer funcționarii impublici.

 

dilema obositoare a cercului care înghite coada șarpelui și îi lasă veninul pe afară să plutească ca un zîmbet.

 

cerc nemîngîiat cu alte cuvinte.

 

alcoolul e o emoție puternică  se depune pe fotografie.

 

eu ești minte. eu dă ocol minții și adormi într-un pliu al neocortexului.  scrîntirea îți spui că te duce la mamatata și nu mai știusem să merg de la poartă pînă la bucătărie.

 

persoana întîi e degetul din mijloc cu care a arăta lunificarea.

 

trotuarizarea mergîndului pus dindos duioșenia umedului vs. îndîrjirea susului.

 

din țeasta care înfășoară creierul cu limbi de kiwi cad peruci. un taur furios se năpuștește din comisura cenușie în batista pe care o flutură un stîlp de iluminat.

 

dăduseră ocol minții în căruciorul de butelii. tot ceea ce mă atingeați apoi a dispărea un reflex printre altele precum hohotele de plictiseală ale norilor.

 

arătă mintea lui cupoanele cu reduceri la respirație. măh măh v-o luptat.

 

eu faci cîteva scenarii cu scheletul încălțat în teniși chinezești.

 

scriindul este uleiul ars de la mașină.

 

scuipat pe minemă-m. cu gura închisă.

 

precum măturătorii străzuind gunoaiele din ochii celorlalți.

 

deochi lin cu peron pe palma stîngă. care aplaudă înaintea dreptei.  acolo de unde se strîng fluturii să se înjure de mamă în timp ce fumează.

 

One thought on “cronoversații ăutiste pentru metaamețeli dezaprobabilistice = eu veniți să luam cilindric

  1. echt la scobitorie! ridică limba să văd dacă ai puțin gunoi sub ea, dacă nu, atunci să punem. imaginează-ți: iese din biserică cu un cauciuc arzând în mână și strigă: veniți de luați cilindric. forma și deforma se poate lua de la magazinul de lumânări. ce ai scris este un fel de epogenezoscleroză de apicultor ietin, da’ bun, adică natural, mă înțelegi. trăiască partidul teneșilor chinezești! lățească-se pe trotuarele din jur și fie să ne cuprindă inimile.

ECHTUITI VA ROG!

