octombrie intră în oraș pe un măgar de plumb

între timp

copiii merg desculți pe lavă, se hîrjonesc pe hornurile infernului,

cîntă adormind cu damblalele în brațe

trasează îmbrățișări altădată de neimaginat

în aerul care se scurge dintr-o floare

atîrnată de lustră

 

ca într-un templu ascuns privirilor lacome

apostații se hrănesc cu vini imaginare

iar zeul se încăpățînează să fie om

celebrînd uitarea

într-o îndelung nerăbdătoare

coacere a mîinilor

 

cu mișcări asemănătoare norilor

dezvăluim

legăturile necesare între gînduri taste și neant

între tristețile  caleidoscopice și cearcănele de îndrăgostiți

 

sunt zile în care ne scurgem unul în celălalt

precum

copacii

 

cînd m-am trezit

eram la adăpostul trupului tău

 

© Piero Fornasetti

2 thoughts on “octombrie intră în oraș pe un măgar de plumb

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.ro/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

ECHTUITI VA ROG!

