cumva, la fel de neomenesc precum cearcănele podurilor, această nevoie dE victimizare

mira3 205392_520108948035298_2038702029_n

de plictiseală
ceasul îmi crapă la fiecare 14 secunde

sunt nesfînt nesfînt precum flegmele zheilor

mă prăbuşesc în mîini îmi ling coatele cu limbile
de abur ale ferestrei

pieton nesăbuit al norilor

printre gene trece un marfar

arunc CU irisul în el

înghit pupila
ochii mei mucegăiţi fumează ochii mei mucegăiţi

(deasupra grămezii mele de bălegar

stă vulpea heROSIA călare pe calul password)

îmi este atît de rău încît pescăruşi morţi se
aşează pe umeri
şi îmi spun ştirile
cu reclame cu tot

CEVA  îmi şteRGE amintirile e un bătrîn Vidanjor
copiii ÎI spuneau  mikloş

lucra la alimentară cotrobăia prin măruntaiele porcilor
îşi pregătea haruspicina cu atenţie

ne povestea cum a făcut el armata în pămînt
alături de CÎTEVA cîrtiţe şi octopuşi sedaţi

îşi făcuse un tatuaj
pe încheietura mîinii cu o sirenă urîtă

apoi ne verifica şi nouă ficatul ne pregătea pentru

Marile Deprimări

ne tundea chilug să depunem jurămîntul

acela vechi al lui pit haGORA

nu îÎL înţelegeam atunci îl scuipam şi treceam mai departe

{pauză reclame}

FINALul

respir în nisip  prizele

din care ies omizi cu braţele sus

ca nişte speologi cvasiplatonicieni

3 thoughts on “cumva, la fel de neomenesc precum cearcănele podurilor, această nevoie dE victimizare

  1. ….de cand nu ti am mai comentat la postarile tale extratereste, multa vreme a trecut! esti la fel de proteic in postari pe cat esti de superficial! what s up with that?!….astept cu f mare nerabdare raspunsul tau!

ECHTUITI VA ROG!

