prin tatăl meu odihnit )fragment*?

eram un peşte din care tatăl meu muşca închidea

ochii şi strîngea dinţii pentru a rupe şira spinării îl simţeam fericit

ştia că mănîncă îi spunea mamei îl mai ştii pe f. fiul nostru

care ne-a frînt inima, cel care dădea foc la melci toamna în grădină

e pe-aici pe undeva îşi mîngîia pîntecul său frumos şi pleca prin cer să se plimbe

aveam nevoie de ceva timp să mă obişnuiesc cu întunericul

timpul venea sub forma unei broaşte din lut avea un picioruş rupt îl purtai tu la ureche

mergeam desculţ prin el îmi lăsam pleoapele să o ia înainte să afle următoarea potecă din sîrmă ghimpată

respiraţia mea era atît de limpede încît se confunda cu animalele desenate pe pereţii venelor

aveam doar un gînd şi acela se repeta la fiecare trei secunde precum  o mişcare sexuală

sunt prea putred să nu fiu străpuns de lumină

tocmai treceam prin aceste forme negramaticale încă neintuibile

cînd mi-a sărit în faţă scafandrul acela orb despre care îmi povestisei că vîna

lăcuste le scotea ochii şi îi împingea în găvanele proaspăt văruite

m-a adulmecat  lacom miroşi a lună miroşi cum miroase pe partea ei întunecată

tu pe ce lume trăieşti l-am întrebat

pe niciuna mă plimb de colo-colo şi nu apuc să trăiesc nicăieri

te însoţesc pînă la rîu

rîul era plin de mînji decapitaţi cu neoane arse în loc de capete

o fetiţă îi aştepta pe malul celălalt le scotea mercurul şi îl înghiţea

voia să devină şamancă în tatăl tău nu mă plictisesc niciodată

jucîndu-mă mi-a strigat în timp ce îşi dădea jos rochiţa roşie cu buline

pentru a-l primi cum se cuvine pe scafandrul orb [ … ]

23 thoughts on “prin tatăl meu odihnit )fragment*?

ECHTUITI VA ROG!

