uffis

uffis uffis uffim

Valium, Phentermine, Hydrocodone, Xanax, Coma, Rivotril, Lunesta, Imovane, Darvocet

cineva îi lipseşte cuiva

astfel încît a devenit numai cearcăne şi ţigări

apoi am visat un prieten mort

la care nu m-am mai gîndit din copilărie

el cobora undeva într-un subsol

avea o rană pe faţă nu a vrut să vină la lumină

pe acolo prin subsol se pare că trece drumul către marea zeiţă, zise domnul echt celor cîţiva gură-cască din cîrciumă

te-ai uitat pe google maps unde este infernul? rîseră cîţiva.

aici este le spuse domnul echt arătînd …

 

 

 

6 gânduri despre „uffis

  1. legăturile bolnăvicioase fac parte din normalitatea infernului, nu mă îndoiesc iar treaba asta cu psihologia mă depășește și pe mine, dar uneori devin curioasă .
    mda, până la Marea Zeiță ne tot dezmembrăm , descuamăm, dezintegrăm. Ajungem cu timpul acolo, spre integrarea tuturor părților din zeiță pe care le-am primit la fiecare dezintegrare fizică.

    • interesanta observatie. (cu referinte presupun la dezmembrarea lui osiris sau a lui dionysos cel ademenit de titani). aceasta dezmembrare mie imi pare necesara, asa cum sunt necesare toate scrupulozitatile ritualului, sacrificiilor, initierilor. nu poti ramane intreg in fata zeitei/zeului, te smintesti cel putin. in final nu mai esti tu, dar nici altcineva.

      • ești ce ai fost întotdeauna: o sumă imensă de Eu, euri care nu mai știu unul de celălalt pe parcurs. poate acolo eurile se regăsesc. sper

        afară din context: întrerup această desfătare prin mojicia realului: un curs de psihologie socială pe la Universitate pe undeva mă îndeamnă să las calculatorul și tărâmul domnului Echt. Pentru puțin timp, spun eu.

      • inca mai am indoieli cu faptul ca „eu” sunt, ca exista un eu. si nu este in niciun caz o indoiala carteziana, mai degraba pyrrhoniana.
        afara din context: nu exist niciun taram pentru domnul echt. multumesc pentru interes.

  2. Domnul Echt a cunoscut puțin Marea Zeiță???? îmi pare totuși că Infernul nu e de ajuns pentru o astfel de cunoaștere. Mă întreb… Deh, nuanțe, nuanțe. Chit că psihologic vorbind eu am doar o legătură bolnăvicioasă și monologistică(un cuvânt inventat prin non-convenție) cu Marea Zeiță.

    • spuneam doar ca drumul spre trece prin subsol. infernul este doar o varianta a unui astfel de subsol, poate cea mai fericita. nu vorbesc de o cunoastere propriu zisa, ci mai degraba intuitii, jumatati de intuitii chiar traduse in jumatati de voce, de miscari, de taceri, de vers. poate fi un regressum in utero la nivel de fantasma, poate fi o re-cunoastere a semnelor trecerii ei pe langa noi, in metrou, tramvai, pe internet, etc., poate fi o muzica in care uneori identifici vocea ei, poate fi o sexualitate la limita patologicului samd. iar la psihologie chiar nu ma pricep deloc. e un domeniu aproape imposibil pentru mine. legatura bolnavicoasa este insa un tip de legatatura profunda. probabil stii mai multe lucruri🙂 cert este ca marea zeita se confunda cu marea cautare🙂

ECHTUITI VA ROG!

