fermentarea fierului în pîntecele peştilor

potnia potnianova  se întorsese de la pescuit. deşertă pe masă sacul cu peşti de lemn. am prins doar un singur peşte. cred că s-a înmulţit pe drum. domnul echt o privea printre fumul de la cele trei ţigări din care tragea în acelaşi timp. draga mea potnia, trupul meu e făcut pentru tristeţe. vezi tu, cu coada asta pot să îmi şterg bunaoară lacrimile. potnia potnianova îi mîngîie coada. peştii respirau uşor cîntînd un cîntec soldăţesc. pe fereastră se zgîia un poştaş. potnia potnianova se dezbrăcă şi se prăbuşi peste peşti. aceştia începură să sugă lacomi din sînii calzi încă. domnul echt îşi mai aprinse trei ţigări, se urcă cu picioarele pe scun şi mîngîie o pată de pe tavan aflată deasupra sa.  potnia potnianova,  pata aceasta e de la lacrimile mele. vreau să o mut mai în colţ. mi se sting ţigările de la ea. poştaşul bătu în geam. domnule echt aveţi o scrisoare. intră! poştaşul sparse geamul şi intră pe fereastră. aveţi o scrisoare domnule echt. ce a păţit doamna? domnul echt privi trupul prăvălit peste masă de parcă acum realiza că pînă atunci nu fusese singur în încăpere. cine este ea? poştaşul zîmbi încurcat. păi e soţia dumneavoastră, stimabila potnia potnianova. aha. dă-mi scrisoarea. poştaşul scoase dintr-un sac un cap de pisică. ţine-o bine, îmi poate mînca toţi peştii. desigur domnule echt. domnul echt băgă mîna în gura pisicii şi extrase de-acolo un melc. căută apoi în cochilia melcului şi scoase de-acolo un ţipăt. luă ţipătul şi îl puse într-un sertar. nu o citiţi? mai tîrziu dragă hermes. acum trebuie să mut pata aceasta de pe tavan. să vă ajut? nu e nevoie. ne vedem mai tîrziu la cîrciumă. poţi să treci pe-acolo şi să bei nişte rachiu. îl plătesc eu. vă mulţumesc domnule echt. poştaşul plecă pe unde venise, lipi cioburile la loc, se urcă pe bicicletă ridicîndu-se în aer cîţiva zeci de metri. în mijlocul pustiului, iurta domnului echt semăna cu un femur.

 

4 thoughts on “fermentarea fierului în pîntecele peştilor

ECHTUITI VA ROG!

