afazie

 

îmi părăsisem mintea pe trotuarul îngheţat

nişte cocoşi morţi o ciuguleau

savurau îndeosebi memoria aceea albă ca un pantof

plină de tine

) eram o scorbură în care mă părăseam zilnic)

eram oaspetele unor ape adînci mă putrezeau libelule violete

peste oasele mele cădea bruma ca o strîngere de inimă

mă parăsisem într-o parcare interzisă la marginea unei păduri

aveam lacrimi pe sfîrcuri mimam zgomotul atrofiat al zăvoarelor

care se închid peste pleoape

în pămînt nigea

ieşiseră morţii să cumpere

lopeţi

mă recunoşteau n-ai mai trecut demult pe la noi

s-a răcit cafeaua ne-au instalat şi televizoare între timp

păstrează-ţi hohotele
mergeam cu greu prin intestinele de lemn

lanternele proiectau întunecimi calde de grund

 

11 thoughts on “afazie

ECHTUITI VA ROG!

