despre intîlniri de taină, în tihna unui vin pre-fiert, aşa cum îi place lui dionysos

ș a m d …

aşa cum dai cep unui butoi cu vin misterios, vechi de la facerea lumii, tot astfel cuvintele împărtăşite deschid sufletele. nimic artificial, poate doar muzica tare, iar  liniştea care mă cuprinde vine de undeva, dintr-un pliu al minţii unde n-am mai fost de mult sau poate niciodată. o dîră de nefiresc însă se înfăşoară în jurul trupului meu , constrîns astfel la gesturi şi mişcări stîngace, iar vocea-mi  e gata să se prăbuşeasca odata cu teama că sunt ridicol. un nefiresc venit dintr-o lipsă, cea a  vorbirii apropiate de autentic, de mine, de întunecimile mele. cînd împreună cu celălalt daţi lucrurile în vileag, le scoateţi din ascundere, lumea îşi adînceşte misterul şi totodată devine mai limpede, mai amplă.  întîlnirile de taină nasc taine şi mai mari.

3 gânduri despre „despre intîlniri de taină, în tihna unui vin pre-fiert, aşa cum îi place lui dionysos

ECHTUITI VA ROG!

