cîteva minute de absurd în fiecare zi ne pot salva

ș a m d …
am coborît din autobuz într-o staţie, realizînd brusc că nu aveam bilet. mi-am încărcat abonamentul şi m-am urcat în primul autobuz – mergea însă  în altă direcţie. am coborît la prima şi m-am întors pe picioare în staţia în care încărcasem abonamentul. din nou  m-am urcat în primul autobuz care a oprit; desigur unul greşit. iar am coborît  la prima şi m-am întors pe jos  în staţia precedentă. trebuia continuat la infinit acest joc şi mă gîndeam că aşa stă treaba şi cu jocul reîncarnărilor. cred că eu  de fiecare dată mi-am greşit reîncarnarea, zise dl echt cu mintea la mînia ce l-a cuprins pe ahil peleianul.

(staţia de unde m-am întors de fiecare dată pe jos se numea 11 iunie. wikipedia spune că 1184 î.Hr.Războiul troian – Potrivit calculelor lui EratosteneTroia este arsă)

2 thoughts on “cîteva minute de absurd în fiecare zi ne pot salva

ECHTUITI VA ROG!

