INTUNECIMEA VIOLENTA A CLIPEI TRAITE

ș a m d …

Aflaţi mai multe »

3 thoughts on “INTUNECIMEA VIOLENTA A CLIPEI TRAITE

  1. din volumul „ceea ce nu mai cred eu”
    – ca lumea poate fi salvata
    – ca dumnezeu are vreo treaba cu noi
    – ca modelele de cearcane folosite dimineata in autobuz trebuie sa urmeze linia deja consacrata a unui sceptic antic
    – plicurile albe poarta in ele promisiunea unei iubiri
    – in rest ceea ce ar fi putut fi bine va purta amprenta colosala a unui regret

  2. din volumul „ceea ce cred eu”:
    -eu cred ca cearcanele pot tine lumea la distanta. un anume model de cearcane, se intelege..
    -eu cred ca posta romana numaie ce-a fost. si nici plicurile pe care le aduc. acum sunt albe si-atat.
    -eu cred ca tartele cu capsuni sunt foarte bune si de neconfundat. bune de mancat.
    in rest, totul ar putea fi bine.

    daca

ECHTUITI VA ROG!

